söndag 28 augusti 2011

Fotosession

Nu har snart hela "sommaren" gått. Ja det var inte så mkt till sommar igentligen :-( Lite varmt var det i maj o juni men därefter har det varit snålt med varma dagar. Men det är ingen idé att gräva ner sig för det, utan ta tillvara på dagarna som de är regniga som soliga, blåsiga som vindstilla... Jag tog kameran för att föreviga några av de saker som förgyller mina dagar. Resultatet - ja det ser ni här...

  Fricco

 Caizer


Mina tre grabbar på samma kort :-) De förgyller verkligen min vardag! Även om skärpan långt ifrån är den bästa ;-)

  Lille Fricco, han växer som bara den!

  Ixion


 Äpple


Omogna björnbär

 Päron







Kanske inget som gör en glad men kul att fota :-)

2 kommentarer:

  1. Visst växer valpar kanonfort över natten liksom... Vägde Beda imorse 3kg... Tycker hon blivit mycket mer hund nu. Vet att jag tyckte hon var så liten när jag hämtade henne.

    SvaraRadera
  2. Ja de växer verkligen fort :-) Var o vaccinerade Fricco i fredags - 4 kg visade vågen hos veterinären. Jösses o nyss var har pytteliten...

    SvaraRadera