söndag 24 juli 2011

Fricco

Så nu har jag kommit till mitt nya hem! Resan hem den var i det läskigaste laget. Jag har ju inte åkt bil själv innan! Å så hamnar jag i en ensam kupé!! Att inte matte skäms!


Så bara för att verkligen tala om att hon riktigt skulle skämmas så sjöng jag för henne nästan hela vägen. Men när vi väl kom fram då hade jag somnat, för det var ju faktiskt inte så dumt. Det var ju riktigt mjukt o skönt!
Jag sov hela natten - gissa var? Alldeles rätt - i mattes säng!!! Det var såååå skönt under duntäcket! Pappa trängdes en liten stund men sen somnade han på mattes andra sida.

I morse invigde jag min nya "korg" den är lite stor ännu o i god papp som jag smakat på flera gånger ;-)

Matte säger att jag är ganska gullig :-)

Vi har varit ute o kissat flera gånger, men en gång var matte väääldigt långsam så då kunde jag faktiskt inte hålla mig :-(

   
Vi har samma stil, jag o pappa.       Världen är så stor så stor! Ibland måste man
                                                       bara stanna till o fundera en stund....
                                                       Varför ligger lövet just där?

När jag har funderat färdigt då kan vi gå vidare ;-) När vi kommer hem igen då är det BUS som gäller!



Pappa ställer upp i alla väder! Nu ska jag vila igen. Vi syns snart igen!

2 kommentarer:

  1. Man ser att han är lik sin pappa!!

    SvaraRadera
  2. Igår var jag tvungen att åka till Simrishamn och tog Beda med bak i bilen för att hon inte skulle va ensam hemma.Vilken konsert!!! Honvar ändå trött när vi åkte så jag trodde att hon skulle somna, men icke...Nåja övning ger färdighet-vi får väl på det igen. Hon var dessutom pipig hela kvällen...

    SvaraRadera