torsdag 21 juli 2011

Ett gott skratt förlänger livet!

HAHA ja idag har jag verkligen fått mig ett gott skratt!
Tog hem en kartong ifrån jobbet igår som jag tänkte att Fricco dvs den kommande valpen kunde använda om han tycker att de stora hundarnas korg är för stor. Så jag fixade till den med en liten filt o satte den i köket bredvid den andra korgen jag har där. Stod o rensade kantareller, när jag plötsligt hör ett raspande ljud. Som när klor raspar i papp. Jag går mot ljudet o då ser jag det här:


Caizer tyckte tydligen att lådan såg inbjudande ut! Han är på tok för stor men det verkar han inte bry sig om :-) Kan man låta bli att skratta?? Hihi mina älskade pojkar!

5 kommentarer:

  1. Ja se Caizer han är ju för söt!

    SvaraRadera
  2. Ahhh jag tittar bara på kantarellerna...mums kram marika

    SvaraRadera
  3. Hej Anna!

    Tänk dig då min stora labrador som trycker in sig i en korg för gårdshundarna så de får ligga på henne. Ja dessa hundar. Grattis föressten till
    den nya valpen.

    SvaraRadera
  4. Hej Anna,
    Anna HJ har större kartonger om du behöver
    Kram Gert

    SvaraRadera