tisdag 22 april 2014

Ny kamera

I början av året tröttnade jag rejält på min gamla kamera o började leta efter en ny. Efter mycket vånda o velande bestämde jag mig till slut. Så lagom till att läkaren sjukskrev mig damp den ner i brevlådan... Ja nu snackar vi tajming tyvärr åt det negativa hållet för det är INTE smart att köpa ny kamera o samtidigt bli sjukskriven :-( Men jag hade ju verkligen inte planerat att bli sjukskriven så vad gör man? Jo det bästa av situationen o leker fram kunskapen om hur den fungerar på "bra" dagar. Så nu i pluggtider passar det ju ypperligt att ta hunden i kopplet o kameran runt halsen o ta en promenad o rensa skallen. Här är några av de bilder jag fått till den senaste månaden - ja jag borde uppdatera bloggen oftare ;-) Håll till godo! Vem vet det kanske blir en fotoutställning en dag... Ja drömma kan man väl få hihi.






















1 kommentar:

  1. Jättefina bilder! En foto-utställning hade inte varit dumt... MVH Therese

    SvaraRadera